carrofredriksson

ETT NORRBOTTNISKT VINTERLAND

Publicerad 2014-07-29 22:36:00 i ALLMÄNT,

Jag älskar sommaren, men för andra året i rad ser jag verkligen fram emot slalombackar, skoterturer, pimpling i stugan, tekoppar och att behöva bädda ner sig i ett hav av kuddar och filtar på kvällen. Jag är däremot inte så där jätte pepp på att vintern alltid är så jäääävla lång. Inte för mycket av det goda liksom. Så en sen vinter vill jag ha om jag får bestämma, men jag ser fram emot den! Haha... Sen bjuder ju vintern på en massa bra biopremiärer också, Bilbo och gänget bla. ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-07-30 07:53:35

Så vackert ! :)

Postat av: Julia ♥

Publicerad 2014-07-30 10:49:42

Jätte fin blogg, skulle bli jätte glad om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! ♥

Ha en bra dag!

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-07-30 17:20:33

får ångest bara jag ser snö..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela