carrofredriksson

IT'S MY TIME

Publicerad 2011-10-24 20:55:23 i ALLMÄNT,

Go'kväll kära bloggen. Kan börja med att säga att om det är någon som är less på att jag skriver om Thailand kan du nu byta webbsida, för här på bloggen skriver jag vad jag vill och hur mycket jag vill om det som intresserar mig. Haha, och just nu är Thailand en stor del av det. Punkt slut liksom.

2 skoldagar kvar alltså, men med väldigt mycket plugg. Ska lära mig massa fakta om cancer, kunna massa grammatik och annat sånt där kuligt. Har iaf varit duktig och börjat städa upp i mitt rum (det var dags), packat lite mer och hjälpt lillebror med matteläxan. Hörde jag intresseklubben?

Har btw börjat läsa en bok som jag ska ha med under resan också, "Änglamakerskan" heter boken och är ett hyffsat nytt tillskott till Camilla Läckbergs deckarromaner. Hittils verkar den riktigt bra så har tagit med mig 2 till böcker från samma bokserie. Massa bra läsning på playan alltså.

Men måste erkänna att jag kommer sakna min vänner här hemma, hur patetiskt det än låter. 2 veckor är ju inte en oändlighet men kommer sakna att bara kunna ha lite tjejsnack så där spontant. Haha, men det är jag det. Kommer ju förhoppningsvis hem sen efter 2 veckor och då blir det att ta igen massa spännande girltalk (Jennifer du bör känna dig träffad, hahaha!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela