carrofredriksson

RELOADING

Publicerad 2011-07-27 21:31:05 i ALLMÄNT,

Godkväll. Imorgon åker jag till Umeå för att spela cup igen, blir att sova på en skola där i 3 nätter om jag inte har helt fel. Blir nog riktigt roligt, även om vi alla är trötta sen Gothia och många är krassliga. Men har inte stoppat oss förut!

Ska ta och packa snart för har nämligen inte ens börjat än. Illa Carro, illa. Åker imorgon 07:50 från huset och då ska allt vara klart. Usch, borde nog inte sitta här och blogga just nu. Meen lite mer, idag så har jag jobbat och turen har tagit semester från mig idag. Har haft spindlar stora som äpplen över huvet, missat bussen, tagit fel buss och mycket mer som jag inte ens orkar skriva. Men liksom de ä ba bita ihop! :D


Sunderby sport klubb innan en match i Gothia, jag med dom coola målvaktskläderna. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela