carrofredriksson

NYÅRSLÖFTEN

Publicerad 2011-12-29 20:44:39 i ALLMÄNT,

Helt sjukt att det bara är 2 dagar kvar av året 2011. Vet inte var alla månader tog vägen, sommaren kom väldigt fort och var över lika snabbt som den kom, samma sak med september, oktober, november och december.  Ett bra år har det varit och har fått många fina minnen. Men mer om dom någon annan gång, har nämligen för första gången någonsin gjort mig några nyårslöften. Jag har inte riktigt förstått det här med att göra löften inför ett nytt år, men har nog inte haft "behov" av att göra några heller. Nu känner jag att det faktiskt finns saker som jag skulle vilja lova mig själv inför det nya året, så därför:

På första plats: Fota. Köpte mig ju en systemkamera för flera tusen kronor som jag kämpade ihop mig till i sommras. Och jag älskar verkligen att kolla på gamla fotografier, därför sätter jag som mitt främsta löfte året 2012, att fota. Och det i mängder, och på allt!



Sen vill jag också: Vara glad, resa utanför Sveriges gränser, fara på konsert, äta piggeliner tills jag vill spy, fylla arton sommrar, bli brun, spela fotboll, tillbringa dagar och nätter i stugan, bada tills jag ser ut som ett russin, bli kär, skratta tills jag gråter med mina fina vänner, uppskatta alla småsaker, festa, träffa en kändis, få bättre självförtroende, lära känna nya människor, få massa lyckorus, ligga på bryggan i stugan och lyssna på bästa spotifylistan samtidigt som jag ser solnedgången ♥, vara stolt över mig själv, tjäna pengar, vara en bra vän och bara leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela