carrofredriksson

EN GÄST Ä HÄR NU!

Publicerad 2011-04-30 19:58:10 i ALLMÄNT,

tjenare allesammans världens bästa mikka här! haha har varit med carro heeeela dagen ( fan vad less jag är, men säg inget! ) haha när jag vakna imorse bervid min käraste alltså inte alfred, utan carro så började vi med att äta godis som vanligt! hehehe... sen slog vi på en film och låg och pruttade och rapade till den! vi slog vad om vem som kunde rapa/prutta högst! JAG VANN YES! MOhahahahah sen så tog vi kontakt med radom kille och då menar jag det RANOOOOM! ajja haha carro hade iaf roliga me han.  jag ringde världen bästa alfred  när hon hade kul med honom haha.. sen har vi skrattat hela dan så vi har skaffat oss magrutor! tro meeej. carros IQ är ju - 100 haha jag menar det hahhahaha hon är så jävla ful! och då menar jag inte utseendet utan i hjärnan! hahaha ful jag é hahaah. nu är jag klar tack för mig kommer kanske tillbaka snart om jag får, säg inget om dette inlägg LOVA!

hehe


made my carro hon själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela