carrofredriksson

SJUGONIONDE JANUARI

Publicerad 2013-01-29 17:56:00 i ALLMÄNT,

"You can feel the light start to tremble, Washing what you know out to sea, You can see your life out of the window, tonight" Kan.inte.sluta.lyssna.på.den.
 
Klockan slog just över till sjutton femtiotre. Spotify är som vanligt på, jordgloben lyser och en tekopp väntar på mig i köket. Sånna här stunder älskar jag, inget märkvärdigt men så himlarns mysigt. Ska se om jag tar en tupplur innan jag tar tag i lite skolarbete. Känner jag att inspirationen finns där ikväll kanske jag startar på ett nytt portträtt. Frågan är bara vem det blir den här gången, hmm... kanske du?

Kommentarer

Postat av: Linus "SnyggLinus" Ruuth

Publicerad 2013-01-29 21:32:09

Rita mig

Svar: Kanske det! :D
carrofredriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela