carrofredriksson

ÄPPELPAJ OCH ANNAT TREVLIGT

Publicerad 2012-11-27 20:53:00 i ALLMÄNT,

Igårkväll bakade jag och Lukas en äppelpaj och bjöd över farmor och farfar, såg pengarna på bordet och pratade en massa. Kvällen blev väldigt lyckad. Dom såg målningen jag gjorde i Söndags och åh, det är så roligt att få beröm för något som man verkligen älskar att göra. Något som jag inte visste tidigare var att farfar också haft ett stort intresse för att måla, men knasig som han är har han slängt bort nästan allt.
 
Idag slutade jag redan vid tio. Jag och Mikaela gick en runda på stan och fyllde våra tomma magar med mat från Max. Har varit ute och fotat, sett några avsnitt av LOST, plockat undan i mitt rum och nu fortsätter hockeyn snart. Luleå vann första matchen, nu hoppas vi att det blir likadant med den här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela