carrofredriksson

STÄDPATRULLEN CAROLIN AB

Publicerad 2011-09-30 21:01:16 i ALLMÄNT,

Måste faktikst erkänna till mig själv att det här var jäkligt bra jobbat. Har nämligen storstädat mitt rum från golv till tak, typ. Har iaf hållt på i flera timmar och är inte färdig än. Alltså vet inte om det bara är jag eller om det är fler som blir likadan, men nu när jag har städat och fått ordning på allt så blir jag genast mycket gladare och känner mig mycket piggare när jag går in i mitt rum. Älskar känslan av nystädat, och fint blire dessutom. Super intressant städinlägg blev det av det här, hoppas ni fann det underhållande att läsa om när sunderbyarn Carolin Fredriksson beskriver sina upplevelser och känslan av sitt nystädade rum. Ni hittar även texten på www.textersomfårenattsomna.se. Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela