carrofredriksson

UPPDATERING

Publicerad 2011-06-28 21:58:40 i ALLMÄNT,

Hej hej, en uppdatering kommer här då jag har fått lite klagomål på min dunderbraiga uppdatering senaste veckan. Har hur som helst hunnit med att fira midsommar, spelat matcher (vann ena matchen med 15-0, tror ni jag hade mycket och göra i målet? Svar: nej!), har hunnit bränna mig i solen, jobbat, fått min lön, shoppat, fått upp finfinaa firrar och badat i stugan. Mjo, typ det har jag gjort. :)

Nu ska jag till stugan igen, så fort pappa kommer hem från fotbollsmötet. Kommer vara där till helgen innan jag kommer hem nästa gång om jag inte har helt fel. Ska ladda upp lite bilder och kommer uppdatera bloggen så fort jag kan. Förresten alla där ute, nu får ni ju inte glömma att lilla jag fyller år på söndag och det är Gothia Cup om 17 dagar. Jag taggar redan nu, till båda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela