carrofredriksson

HELGEN

Publicerad 2013-04-28 20:02:00 i ALLMÄNT,

Igår morse for jag, Jenne, Anna och Johan till Happis för ett besök på IKEA. Köpte en fantastiskt fin tavla, och en massa annat småkrafs som jag egentligen inte behöver. Det blev alltså som det ska vara när man besöker IKEA. Letade efter en byrå också men tyvärr var alla för djupa, så vi for en sväng förbi jysk och där hittade jag precis det jag sökte. Var inte en människa där inne, kan inte vara lätt för dom andra möbelbutikerna i närheten, men det finns ju sånna som jag så dom överlever väll precis. Haha!
 
På kvällen kom släkten hit för att fira Mamma och Lukas. Vi åt tårta, hade det mysigt och spanade in mammas present som hon köpte till sig själv tidiagre under dagen, nämligen hennes nya bil. Ett riktigt kap måste jag säga! Vi han även med att skruva ihop byrån och sätta upp tavlan. Avslutade kvällen med tjejsnack med Moster och Mamma, aj lav jo to.
 
Imorse väckte pappa mig en timme tidigare än min väckarklocka var ställd på, klockan åtta stod han och hade inbillat sig att det snart var samling inför match. Så var inte fallet men var skönt att ligga och dra sig och slippa stressa, matchen gick okej. Vi förlorade med 3-2 men gjorde en bra andra halvlek. Är i alla fall taggad inför första seriematchen nästa måndag, då gäller det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela