carrofredriksson

HOME SWEET HOME

Publicerad 2012-10-31 19:29:00 i ALLMÄNT,

Det har varit två hektiska dagar för mig. Har iaf fått komma hem nu och mår bra. Även om det här inte var det värsta som hänt världen liksom så har det ändå fått mig att tänka efter, hur bra man har det, hur mycket man ska uppskatta det. Känner mig tacksam för allt, det kommer något bra ur allt antar jag!
 
Igår när jag duschade svartnade det för ögonen, fick hjärtklappning och svårt att andas. Kunde varken sätta eller ställa mig upp från toagolvet på en halvtimme. När jag sen lyckades med det ringde jag pappa som skjutsade in mig till akuten. Där tog dom tog prover och sa att jag var tvungen att övernatta på sjukhuset så dom kunde övervaka hjärtat. Fick veta av läkarna att detta berodde på  järn- och blodbrist. Och nej kära ni, jag har inte cuttat mig. Beror på något mycket mindre dramatiskt så som näsblod och den där lilla veckan som alla tjejer har varje månad. Har fått i mig järn (det som är i slangen på bilden nedan) och information för att bli bra igen. Det är på grund av den här järn- och blodbristen som jag inte heller har kunnat prestera i fotbollen. Känns otroligt skönt att äntligen ha en förklaring, nu vet jag hur jag ska förhindra det och få tillbaka orken som varit näst intill obefintlig. Nu kan det bara gå uppåt, så nu kör vi ba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela