carrofredriksson

FEELING FREAKING AMAZING

Publicerad 2011-09-30 18:58:27 i ALLMÄNT,

Hola! Sitter här i mitt rum och lyssnar på finfin musik (som vanligt alltså) och försöker även att återhämtar mig från en ganska jobbig skoldag, och får inte heller glömma det x antal tacosar jag tryck i mig ikväll. Känns hur som helst helt UNDERBART med helg, så fruktansvärt skönt. Blir att bara njuta av helgen och äta massa onyttigt, hehe. Sen ska jag oxå ta och fota med min kamera förstås, och kanske börja på en liten packningslista inför den väldigt efterlängtade resan till Thailand. GAAAH, LÄNGTAR SÅ MKT ATT JAG SNART SPRICKER! Mindre än 27 dagar kvar då vi åker tidigt på morgonen, i die typ! :D


Jag till vänster och min kusin till höger, tagen igår som ni ser. Men alltså precis som jag ser ut på bilden känner jag mig när jag tänker på Thailandsresan, fast ännu värre. Crazy, HIHIHI! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela