carrofredriksson

ETT HALVT DYGN

Publicerad 2011-10-26 18:26:45 i ALLMÄNT,

Om 12 timmar då har jag lämnat Sunderbyn och är påväg mot Kallax. Har som inte riktigt (fast jag pratar om det dygnet runt, jag veeet) fattat att jag ska till värmen. Har gått så äckligt fort, det känns som att det var nyss vi började med ESV-projektet på skolan och det var då över en månad kvar till dagen vi skulle åka. Och den dagen är ju redan imorgon klockan 07:25. GALET ALLESAMMANS, GALET!

Kommer resa väldigt bekvämt iaf, eller okej... så bekvämt man kan få det på ett flygplan som man ska spendera (sittandes) 11 timmar i. Men från Stockholm till Phuket kommer jag att åka i min underbara ziperall. Inga jeans eller leggings den här gången, nä nu ska jag ha det så bekvämt jag kan få det.

Ska snart ta tag i mitt rum och städa undan, finns ju inget bättre än att efter en lång resa komma hem till ett välstädat rum. Sen blir det att packa och organisera i väskan som nu ser ut som att den blivit attakerad av ett gäng galna babianer. Hehe, eller nått. Kommer nog inte uppdatera under resan, kanske ett eller två inlägg. Men kommer nog bli några statusuppdateringar på facebook iaf. Kramis!


Kankse är jag så här brun när jag kommer hem, vi får väll la vänta och se! :D

Kommentarer

Postat av: jemp

Publicerad 2011-10-28 00:18:26

haha, ååååh! Ha det så skitbra gumman!

Postat av: J.Nilsson

Publicerad 2011-10-28 23:49:08

uppdatera!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela