carrofredriksson

DET ÄR SOMMAR

Publicerad 2011-05-30 19:34:21 i ALLMÄNT,

Alltså kan inte förstå det, MEN DET ÄR VERKLIGEN SOMMAR! Har varit sånt sjukt äckligt fint väder idag, alltså varmt och soligt. Har suttit hos Jempisch och stekigt med dunder bra musik. Vi taggar Gothia redan nu vet ni. ;) Annars så slutade jag redan klockan halv 11 idag och gick sedan en lite sväng på stan. Fick med mig 2 toppar från Gina Tricot. :)

Coola som vi är tog vi även en sväng förbi Lubbe med väspan, men han hade tyvärr stängt. Hela 2 timmar hade han lunch, han hinner ju äta upp hela affären på den tiden. Höhö! Vi åkte till Ica istället och köpte oss varsin glass. Sedan movietime hos Jennifer, super najs film. Kommer inte ihåg vad den heter, men ska ta reda på det så ska jag skriva det på bloggen. 5/5 Carroschkas får den!

Kom just hem från träningen och ni blire duschen. Imorgon har jag ingen skola men ska på min pappas farmors begravning klockan 10. Sen har jag bara en lektion på Onsdag och sedan ledig till på onsdag nästa vecka. Galet skönt! :D Men nu ska jag kila, ha en fin måndagskväll "alla" där ute! :)

Jag och Jempisch! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela