carrofredriksson

PLANERING

Publicerad 2011-06-22 21:03:28 i ALLMÄNT,

Kan redan nu berätta att detta inlägg inte alls är speciellt intressant för er läsare utan är till för mig så jag kan planera helgen, och då tänker kanske någon men skriv ner det på ett papper. Men då förstår ni att skulle jag göra det skulle jag ha tappat bort pappret redan innan jag går och lägger mig, så bloggen blir alldeles perfekt för mig. ;) Så ni får en bild och så... hejdå! :D

Imorgon: Jag åker in med pappa eller buss till jobbet som är från klockan 08:30 - 14:15. Efter jobbet tar jag första bästa buss hem där pappa har lämnat maten som jag ska klara mig på till fredag. Ett kex och en saftkanna med andra ord. (Hehe, nädå får faktiskt käka pizza och youghurt...) Sedan packa klart till på fredag, fixa naglarna, städa rummet och käka. Sedan upp mot byavallen för match. Efter matchen hem och duscha, äta och hoppa i bingen så fort som möjligt.
Fredag: Tar med mig allt jag packat till jobbet, och åkter in med busssen! 08:30-16:15. Mamma hämtar mig på coop och sen blir det att fira midsommar i stugan med familjen och Anderssons. Höhö, blir nog trevligt faktiskt. :)
Lördag: Förhoppninsvis sola och bada, fiska, äta god mat, och bara njuta av helgen.
Söndag: Mamma skjutsar mig till Hertsön på morgonen där jag hoppar på bussen för en till dag på jobbet. Jobbar 08:30 - 14:15. Mamma hämtar på storheden eller i Herstön? Sen till stugan där det kommer se ut som på lördagen ungefär, bara ta det lugnt. Och då är det bara 1 vecka till jag fyller år, det du Carro! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela