carrofredriksson

SKISSER FÖR SOMMAREN

Publicerad 2011-01-31 20:55:45 i ALLMÄNT,

Hej hej! Alltså måste börja med att säga att jag är så sjuktgalethemsktcrazyidiotiskt trött. Har sovit 2 timmar i fåtöljen i världens konstigaste sovställning så klarade knappt att ställa mig upp, haha. Idag på skolan så satt jag med Josefina och Kim i biblio i 3 timmar innan nästa lektion och jag försökte göra lite läxa. Hur det blev med det är en annan femma. Ska plugga imorgon ist, lovar! (a)

Imorgon har jag iaf bara en lektion och så är det ju TVD på torsdag, kult! Sen så börjar det faktiskt bli lite varmare ute. Inte lika mörkt ute iaf och då får jag alltid lite ny energi, och ännu ljusare blir det! Det är verkligen något att se fram emot. För tänk nu är det februari imorgon, sedan mars och då är det typ vår. Har så mycket planer för i sommar, eller iaf idéer på saker som jag vill göra. Längtar verkligen tills man bara kan ta på sig ett par shorts och linne och typ åka till storsand och steka, hihi! :D




Så här såg jag ut idag:

Leggings - Gina Tricot, topp - JC, linne - Gina Tricot, ringar - cocoo.se, Ur&Penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela