carrofredriksson

SPORTLOV

Publicerad 2011-02-25 14:48:23 i ALLMÄNT,

Hejsan! Vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu.. har inte gjort så mkt med tanke på att jag fortfarande är sjuk. Är så less på det.. hostar och känner mig allmänt hängig. Tror iaf att min feber börjar försvinna så det håller på att bli bättre. Har bestämmt mig för att imorgon ska jag vara frisk, och har jag bestämmt mig då ska det banne mig bli så. haha! :D

Josefina
var förbi här imorse och vi snackade om lite stuff och såg på några avsnitt av bästa serien någonsin, nämligen The Vampire Diaries. Ska försöka få henne att följa den, hon kommer inte ångra sig. Har ni inte sett den så rekommenderar jag den skarpt!

Och här har ni en bild på Josefina från i höstas. Känns på något konstigt sätt som att det var igår vi var och joggade där på elljusspåret men ändå känns det som att det varit vinter i en evighet. Wierd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela