carrofredriksson

TJENARE MANNEN

Publicerad 2011-02-27 14:13:13 i ALLMÄNT,

Godmorgon!:) Det är söndag, sportlov och varmt ute vilket betyder att det finns mycket roliga saker man kan göra. Men självklart är ju då lilla Carolin sjuk.. igen. Har  som sagt varit dålig hela veckan och trodde jag höll på bli bättre. Men inte det, har snart hostat upp mina lungor och niagarafallen tycks ha flyttat till min näsa. INTE KUL! Meen.. igår var iaf en bra dag! :) Ska verkligen kurera mig idag och se någon film, dricka te (haha) och så ska jag beställa mina kläder från H&M. Hoppas jag blir frisk snart!

Bilderna är tagna i Thailand och den till höger är sjukt seriös. Har bildbrist, ok? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela