carrofredriksson

KEEP YOUR HEAD UP HIGH

Publicerad 2011-08-26 22:13:56 i ALLMÄNT,

Asså jag är så shoppinsugen så jag snart spricker, helt galet. Och bra är det inte heller då jag har planer på att spara mina pengar för att kunna resa bort under nästa sommar eller under våren. Fast när jag tänker efter, lite shopping skadar ju inte. Om jag slutar köpa godis och sånt skit istället. Låter bra!

Förövrigt så känns det sjukt bra med helg. Första skolveckan är över och den gick faktiskt ganska fort, men ändå är man som alltid väldigt trött. Antar att man alltid kommer vara det när man börjar skolan, spelar ingen roll hur mycket man försöker vända på dygnet innan.

Ikväll har jag haft iaf haft myspys framför tv:n med my family och blir att fortsätta med det ett tag till. Tror inte jag blir uppe länge till, helt slut efter alla tidiga mornar, skolan och plugget, träningar och matcher + förkylningen och de jag hade förra veckan. Höhö, intresseklubben va? Aa håller med, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela