carrofredriksson

Apelsinjuice

Publicerad 2010-09-21 19:57:37 i ALLMÄNT,

Livet vandrar på, har bara inte haft ork och tid att skriva. Är helt slut just nu. Skola, musiken(?), läxor, sjuk.. helt slut körd. Samtidigt så har jag haft det riktigt kul. Borde inte klaga, men kan ändå inte säga att jag är speciellt glad. Vet inte.. kanske bara har en dålig vecka elr något, Hoppas det!

Idag hade jag iaf sovmorgon till 09:45, 2 lektioner sedan slutade jag 15:35. Efter skolan har jag gjort läxa och varit med Mikaela. Vi hade dock riktigt kul och det kom några skrattanfall med tårar och hela paket. hehe!

Nu ska jag fortsätta med läxa, äta, och se på idol. Ha en bra kväll gott folk! <3



Vill tbx..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela