carrofredriksson

Första veckan

Publicerad 2010-08-28 17:29:10 i ALLMÄNT,

Nu är första veckan på Lärkan i Gymnasiebyn (Estetiska programmet) avklarad. Jag hamnade i klass ES1C och trivs faktiskt riktigt bra i min klass. Tråkigt bara att jag inte kom med Josefina. Första veckan gick ganska fort, vi har fått träffa alla lärare, fått reda på våra klasser, fått veta lite om hur terminen och resten av våra 3 år här kommer se ut. Vi har även haft några "riktiga" lektioner i t ex Matte och NK. Det känns som att det är bra lärare oxå. Bra bra!

Har nu då oxå fått ett alldeles eget nytt dunder snyggt skåp, stolt! :D Men som jag knappt får upp! haha. Koder och sånt verkar inte vara min grej.. Men i Fredags behövde jag inte ens pappret där koderna står. IMPROVMENT!

Har varit och shoppat lite oxå, både skolprylar och kläder. Har köpt en stickad tröja från Vila för 399:- och en skinjacka från Vero Moda för 499:- Gillar dom SKARPT! hihihi

Här kommer lite Bilder:






Älskar dig Jossi Possi Tossi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela