carrofredriksson

wohooo

Publicerad 2009-09-25 14:10:25 i ALLMÄNT,

Ja jag vet, är suuuper dålig på att uppdatera.. Har varit så mkt så har inte kännt för att blogga men nu är jag på nya tracks så ska starta upp bloggandet igen! Dagen har iaf sett ut så här: kl 09:30 skulle vi i B-huset vara på plats i norramark (kort förklaring: mitt ute i ingenstans, träd, stenar, mossa och älg skit.) där vi skulle ORIENTERA. Fast måste faktiskt säga att det gick riktigt bra, känns som att jag kan det där med att orientera nu. Var med mikka under nästan hela orienteringen. Ganska kul när man kom in i det hela.

Just nu sitter jag iaf helt slut hemma, ska snart ta tag i min proppfulla coop-kasse med läxor. Känns inte så fullt roligt inte. Har detta att göra till på måndag:

SPANSKA: har prov på måndag så bara plugga plugga plugga.
ENGELSKA: har prov i det oxå.. ska göra glosor, WB och läsa.
FAKTABOKEN: plugga ordklasser, prov måndag.
BIOLOGI: har prov i Ekologi, måndag.
HISTORIA: romar riket, prov måndag.
SLÖJD: ska lämna in en ritning på en sittmöbel. (inte börjat!)

Är säkert något mer men allt detta tills vidare.. ge mig ett lycka till tack!

Ps! Bara jag som längtar som en dåre till denna absolut perfekta, snygga, heta, underbara kille och hans gäng kommer ut på bion igen!? :D

 

ÄLSKA!<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-25 16:46:36

Va gärna med och gissa kändisen på min blogg=) kramar



http://musicrecord.blogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-28 15:56:04

åh, new moon! <3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-10-01 14:20:56

längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela