carrofredriksson

Kören!:)

Publicerad 2009-02-28 09:28:00 i ALLMÄNT,

Det var skiiiit kul på kulturens hus!;)

Vi var där från 9 till halv 4, sen fick vi fara hem och fixa oss och käka. For till Jossi efter jag hade hämtat smink och kläder. Vi åt och Jossi sjöng och spela på gitarren, riktigt duktig är hon! Fast det vet ni väll vi det här laget! ;)

Sen kom Jennifer och hennes pappa och hämtatde oss för att fara iväg. då var jag nervös kan jag säga... men allt försvan när jag gick upp och skulle sjunga. Det var som att jag blev lugnare konstigt nog. :)

Kan ju säga att vårat uppträdande var ju klart bäst!!! ;D <3 Jennifer och Jossi gjorde ett JÄTTE bra solo och kören var oxå jätte duktiga, Rolig dag kan jag bara säga. Skulle inte skada om man hade så här en gång i veckan eller så! ;)

 Våran låt! ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela